2013年9月4日 星期三

V鍾情(4)-朋友一個

P>歌曲 : 朋友一個

大碟 : 朋友一個

年份 :1987

特色:我朋友唔多,亦都唔知點解咁冇朋友緣.呢首歌次次都聽到我毛管豎起.在此感謝你們曾在此留言過的朋友.多謝你們.

歌詞:

朋友 只得一個 在我心中 已全足夠
繁華市 人面是冷酷 但真摯 是你心意

朋友 你的關注 是冷風中 暖流一縷
濃情意 熊熊像火焰 令溫暖 熱燙心窩

那怕冷風吹擊 可抵擋火煎風打
也因身邊有人伴我走
友愛我心珍惜 不輕輕把它放走
即使以後分手 心中也熱愛你

朋友 只得一個 在我心中 已全足夠
濃情意 熊熊像火焰 令溫暖 熱燙心窩

沒有留言:

張貼留言