2013年9月4日 星期三

V鍾情(13)-夢到沙田


歌曲 : 夢到沙田 (Audio Only)
歌手 : 黃秀儀
大碟 : 香港城市組曲
年份 :1982
特色: 如果說羅文"獅子山下"有香港濃情,呢首歌更來得近.
歌詞:
(傍白) Susan呀,你好嗎? 我Debbie呀,唔經唔覺,我黎左英國已經有5年啦,上個禮拜我啱啱先至考完 GCE A-Level,若果係合格既話,我就可以入U啦,沙田而家變成點呢吓,聽講話有沙田馬場、同埋鐵路電氣化,我真係好想返黎沙田行吓。
晚風中倚窗看夕陽,看海邊斜陽送落霞,
遙望那山嶺外,似看到小山坡前,紅梅盛放。
那火車飛奔到大圍,過馬鞍山禾輋到白田,
迷霧裡彷似是見到你,彷彿瀝源悠然在眼,
望夫山傍踏我的足印,千多行我心,
問哪一天再歸返重會舊友?
記當天孤身到外洋,晚風中誰人暗淚垂,
嚐盡了風與浪,盼見你,不知沙田如何在變。
(傍白) Susan呀,你重記唔記得呢,細個個陣,我地好鐘意去紅梅谷到玩架,有一次你仲爬上望夫石上面,一個唔小心差d跌左落黎,個陣真係嚇死我。其實英國既生活都幾好既,但係我始終都係鐘意沙田多過係London
望夫山傍踏我的足印,千多行我心,
問那一天再歸返重會舊友。
我只想飛返故園,我只想重回到大圍,
回望那昔日似見到小山坡前,紅梅在笑。
迷霧裡彷似是見到你,小山坡前紅梅在笑。

沒有留言:

張貼留言