2013年9月4日 星期三

Rico Music Choice

係逾千隻碟中,挑選30餘首歌曲作為 Rico Music Chioce, 實在是難度極高的事.在過去30年中,這30多首歌每一首歌對於我來說,都有非常特別的意義.給與我一些啟示,陪我一起成長,過著每一天....喜怒哀樂..直至永遠..............深信你們聽了之後亦會為你尋回一些回憶和找回一些失去了的感覺.請CLICK CLICK以上PLAYER聽聽.
1.地球大合唱 - 群星
香港開埠以來最齊歌手合唱的歌曲,聲勢之浩大,此情此景不能復再.
2.留給最愛女兒的說話 - 曾路得+鄭丹瑞
幸福唔係必然,多D愛你爸爸,多D愛你媽媽.
3.心事 - 黃綺嘉
我唔知點講呢首歌,我真係有好多心事.....
4.自由在我手 - 余安安
這首歌畫面係一大群海鷗在天空飛翔.
5.生命有價 - 王馨平
呢首歌玄妙之處,每一次我聽到旋律我都會好開心.
6.明天 - 開心少女組
"開心鬼"中,張曼玉小姐令我印象難忘.
7.自強不息 - 葉蒨文
"祝福"後,葉蒨文小姐一連串勵志歌,今令我得益不少.
8.尋夢園 - 魏綺清
魏綺清小姐做DJ的時候80年代尾,每次我寫信給她,佢都會親手回覆.
9.忍著淚說 Goodbye - 小虎隊
三個男仔跳跳紮畫面,林利好靚仔.
10.蛻變 - 李麗蕊
李麗蕊一近年最多聽佢嘅CD
11.沒有忘掉的面容 - 周美茵
一首令我唔開心的歌曲
12.人生滿希望 - 徐小鳳
呢首歌前奏係金光閃閃的聲音,人生確實充滿希望.
13.阿花的故事 -袁鳳瑛
如果你養過貓,聽呢首歌一定感動.
14.默默向上游- 張國榮
張國榮先生是我第一個偶像,第一個用錢買盒帶的歌手.該盒帶是"stand up".
15.邁向新的一天 - 梅艷芳+李中浩
旭日初升,新的一天重新開始
16.我信韻律全能 - 許冠傑
Sam,我時常在無聊時候哼佢嘅歌曲.
17.燃點真愛 - 陳慧嫻+陳百強+劉美君
在眾多歌星中,我和陳百強先生有最多相似的地方.
18.生命因你動聽 - 郭靜
Miss Chan, Miss Yiu ,感謝你們!!
19.給我一千年 - 港台DJ
香港電台最好聽時代-青春交響曲
20.水的個性 - 溫碧霞
我都和水幾有緣,個名叫水哥,水的個性...我有
21.凝聚每分光 - 群星
香港乜都有,THIS IS OUR PLACE,WE LOVE HK.
22.債 - 葉德嫻+LMF
爸爸媽媽多謝你們,雖然我真係負你們很多.
23.愛是不保留 - 林志美
我會用心去付出愛,希望你領會.
24.漣漪 - 劉美君
劉美君,我一直認為佢係最型歌手.
25.遠方的路 - 蔡齡齡
蔡齡齡數叱吒榜時,我就係到抄榜.
26.誓不低頭 - 鄭少秋
曾江,陳秀珠,李麗蕊呀....好戲
27.愛在心內暖 - 鄭少秋+李芷苓
朱錦春和易蓉蓉相遇一幕,經典中的經典.
28.幸運是我 - 鄭秀文
我....原來是個幸運兒
29.世事何曾是絕對 - 盧冠廷
世界和平是我的心願.
30.朋友一個 - 羅文
朋友我真係唔多,聽呢首歌就有共鳴.
31.愛人的鋼琴 - PIANO
...........聽吓.....
32.我信韻律全能 - 許冠傑+903 DJ
叱吒903,中學時代陪著我一起成長.
33.當你孤單你會想起誰 - 張棟樑
近年最鍾意的歌曲,係香港未發表這歌曲前,我已經係馬來西亞買左佢唱片.
34.我是藍鳥 - 夢劇院
1989年6月4日後發放,高唱自由可貴的歌曲.
35.愛人- 李敏
李敏小姐,我由佢第一本小說"太陽溶化了那雙蠟做的翅膀"開始捧場到宜家,佢愛情觀和人生觀影響我很多.
36.為食龍少爺- 日歌
"五更"是我最喜愛的卡通人物,傻傻更更有d似我.
37.那天再重聚 - 區瑞強+曾路得
仲記唔記得鍾保羅,關西濛,我細細個好鍾意佢地.
38.最後一夜 (Ballad Version) - 劉美君
聽一次喊一次.

沒有留言:

張貼留言