2013年9月4日 星期三

專題篇-留給美君的說話

劉美君演唱會在即,之前發表左"我嘅演唱會唔係馬戲班"理論,導致有班人在討論區中大肆表達不滿,仲叫人杯葛其演唱會,我剛從朋友口中得知,真係聽到我把鬼火.大家諗吓佢有講錯咩.事實就係事實,用心唱歌嘅歌手有幾多,大家心照啦.Prudence 做事"我行我素",大家知架.都唔知點解有D人無中生有,居心何在.我想講比Prudence你知,大家FANS個個好支持你架.我已經透過MSN,E-MAIL講比我D朋友知你開演唱會消息,佢地好多都已經買左飛啦.熱切期待你4月19-20演唱會.祝演唱會成功.支持Prudence的話,請繼續留言-"留給我們的最愛-美君支持的說話".

沒有留言:

張貼留言