2013年9月6日 星期五

專題篇- 草蜢忘我演唱會

呢次係我第4次睇草蜢演唱會.我可以好肯定可是以講草蜢演唱會係香港歷年演唱會氣氛最好演唱會.佢地真係大部分時間係咁跳,又識攪氣氛.未段差唔多令全場觀眾企哂身係咁跳,係咁嗌.當然草蜢D歌係陪著我們成長,有所共鳴係最大原因.
以下是演唱會RUNDOWN:
YOUARE EVERYTHING

失戀

等等

半點心

暫停開始過

歲月燃燒

朋友

絕對

憑甚麼

三分鐘放縱

不可思議

蔓珠沙莎華

烈焰紅唇

黑夜的豹

愛將

失樂園

情歌

從未欺騙你

流淚的背影

夜了

原諒我是我

深淵

愛你

妒忌

FOREVER

世界會變得很美

我們都是這樣失戀的

永遠愛著您

兒童不宜

ABC

伙頭仔昆布

寶貝對不起

AEIOU

又愛又恨

起舞吧

紅唇的吻

好戲在後頭

盡興

我要他

嗲噢

一秒轉機

忘情森巴舞

LONELY

人愛世人

我們

飛躍千個夢

ENCORE:
 
AEIOU
 
熱力節拍WO BOM BA
 
怎麼天生不是女人
 
忘情森巴舞

 


沒有留言:

張貼留言