2013年9月5日 星期四

專題篇-"家好月圓"

真係估唔到"家好月圓"呢套可以咁快入局,劇中主要角色李司棋,夏雨,米雪,關菊瑛,李香琴的性格,3集就已經嚟哂料啦.以下是已出現的高潮位.
1.第3集,荷媽同阿紅電話對話,內容是關於8月15日正日同公公食飯的事,么心么肺對話.
2.第3集,係大團圓酒樓,李香琴同米雪上酒樓踼竇.黎耀祥說出當年夏雨細佬真正自殺原因,係完全唔關李司棋事.
3.第4集,楊怡同關菊瑛係屋企互扯頭髮,互片一幕,口中八婆前八婆後,最後由李司棋擺平,佢眼神.....第一句金句誕生"丞相肚裡可撐船".仲有句"行路莫怕山, 行船莫怕灘"
4.第5集,司棋係屋企大數關菊瑛一串惡行,連串謊言,冇尊重人PRIVACY,尊攞著數,司棋姐下令關菊瑛以後唔准叫楊怡做攞女,因為廿年前一家已經當楊怡係屋企人.最搞笑係周聰話"我好驚呀,我好驚你連我果八十幾蚊都攞埋去呀 ,攞婆".
5.第7集金句"阿婆走得快,一定有古怪","養兒一百歲,長憂九十九","唔駛驚,阿媽係大廳".高潮位:係餅鋪中, 司棋審問黎耀祥點解冇睇住間鋪,D餅咁樣,D人偷懶冇理由唔知架.司棋姐話自從上次酒樓交心一役後,已經冇當佢係外人, 當佢親如子侄看待.
6.第8集係開播以來最精采一集.早段,米雪同司棋為爭"家好月圓"招牌對簿公堂.司棋一方敗訴,和米雪在法庭外相遇一幕.呢到有句金句"呢個正一係窟尾聾,搞風搞雨,因住搞到你過唔到世".之後,米雪要告關菊瑛誹謗,要SA4百萬,唔係法庭見.司棋帶黎耀祥到米雪家想用20萬和解.最初不果.最後,黎耀祥大爆陳豪變壞原因.同司棋講阿中仔唔開心原因,全因米雪私心而起.後經,鍾嘉欣的內疚同琴姐的和解,夏雨無奈收左和解費.呢到金句不斷:"一個人 走正路 講正話 有份正氣在身上 牛鬼蛇神見到你都掉頭走 半夜三更敲門也不驚","無油炒菜唔會青,窮人說話無人聽","要割禾就要彎腰","我呢個後底,對得神.拜得人","人在做天在看,明眼人都睇得出,你立既系咩心腸啊","惡!惡人我見得多啦,我心口掛住個勇字咖!".最後,黎耀祥同關菊瑛互片,好好笑.
7.第9 集,琴姐金句-貴婦老年失節,不如老妓從良.
8.第11集,菊姐"Adeus"-再見,醉酒佬數街燈不各知幾盞.
9.第12集,黎耀祥和同關菊瑛大炒,寧願放棄發展機會,大爆SA為私心討好李香琴,話司棋收埋中仔,唔比香琴見佢.關菊瑛發埋毒誓,事情被踼穿,重要比周聰用酒.撙扑頭.
10.第12集,琴姐勁呀,做左45分鐘精采戲份.金句:千金難買回頭望.精采位;司棋大串菊姐對琴姐的陰謀行為,逼佢幫黎耀祥找回澳洲的高職,呢段對話精警.
11.第13集,勁搞笑.我而家連飯都唔食,會都唔開,係要聽你解釋呀,你解釋啦,解釋啦,解釋啦解釋啦解釋啦.
12.第14集,米雪金句"金蛇並非池中物,一到湖中便化龍".
13.第15集,"你野蠻`專制啊`一言堂`家長制`獨裁`思想僵化`武則天`慈禧太后啊!","冇油炒菜唔會青,窮人講野冇人聽","總之你冇可以掂呢個女人,我睇人好準0既,,特別係呢個女人","大頭仔腳趾尾拉西,神經刀好似隻貓咁撥番出尼呀!"
14.第16集,荷媽到家好月圓同阿紅,"你立咩野心腸,你自己最清楚".
15.第17集,陳豪說出心中的秘密,夏雨同琴姐看清米雪,阿圓知道怪錯了司棋姐,六兄弟姊妹一條心.
16.第21集,阿荷阿琴姐忍唔住楊怡再被屈,當在醫院踼爆李成昌惡行."多行夜路必遇鬼,幾行惡行必自斃","打不還手.罵不還口".
17.第24集,米雪係洗手間掌摑李司棋係狐狸精,話自己現在豁出去,會同佢死過.另李香琴係陳法拉婚宴中,送左份大禮比關菊瑛"心中富有",跟著仲要哼左幾句"隨想曲",之後更妙語如珠,琴姐堅呀.
18.第25集,李香琴不忿關菊瑛惡行,到荷家為荷媽出頭,2人字字珠璣,"好佬怕爛佬,爛佬怕潑婦.'我是你阿媽`你未出世`我就吃食下2個大西瓜落鬼左你等你冇得投胎",我做惡婆果陣,你都係"濫"緊片咋".精采一幕,點少得眾人趕走關菊瑛一場戲.
19.第27集,'兒孫自有兒孫福 ,莫為兒孫作馬牛".
20.第28集,楊怡比徐子珊陷害,全家人都唔信佢,仲要比荷媽搓左一巴.最後,楊怡寫了封自白信,得回全家人諒解.
21.第29集,睇到我眼淚直流.前段有李香琴同林峰約見馮素波見叫馮企係自己果邊,唔好再幫阿紅,馮說身不由己,但話阿紅再與前夫有約會.
22.第29集後段,是直到現時最感動的一劇,嘉美同SA做了場戲,話阿卡撞車,盆骨性碎裂,陷入嚴重昏迷狀態,重中得到上台機會.但比荷媽踢爆,自從果次封信後,荷媽話自己教女值98分,教到個女比人狂屈都唔出聲,所以今次不為什麼,全力相信阿月.梁舜燕都睇唔過眼,證實係場戲.之後阿卡同嘉美講雖然遇上嘉美咁有FEEL的女仔,但都要分手.之後同阿月講"可唔可以原諒阿哥呀?'
23.第30集,李香琴同米雪開火關於第三者理論,同米雪講"你不是第三者?你是第三者中的表表者!如果你不是第三者,這個世界就再沒有第三者了。"
24.第33集,荷媽同阿紅會面2次,說佢6子女一定冇好日子過.
25.第34集."天曉得"理論-"天同地有幾高,東邊西邊有幾遠??","父母論"-做人父母,我地冇權哭,就算哭,都要哭落個肚到"...."糟糠之家"
當臉油強同阿紅簽約5成家好月圓股份轉讓,琴姐JO爸,先後殺到,JO爸踼爆阿圓的錯事,說阿圓坐監,阿紅,臉油強,阿恭,嘉美都要坐,JO爸荷媽都會陪佢坐.阿圓同齊人講對唔住一刻好感動.JO爸今次真係好MAN,炒哂紅姨一班人,紅姨說一定會係法庭見.
26.第35集精彩,嘉美屈荷媽攪到佢冇左BB,SA姨睇唔過眼,踢爆BB係屬於JIMMY,小產唔關荷媽事.SA怪自己成日講大話,教到個女成日講大話,用滕條狂吽嘉美,打醒佢."唔好打..唔好打得咁細力,大力D."
27.第36集,荷媽以SA姨肯改變目的都係想嘉美轉好,姊妹之情盡在不言中.阿紅決定只會給10%比JO爸,激到琴姐,卡....心女都唔幫阿紅.金句"三刀兩面係你既強項 你認第二無人敢認第一","你將婚姻當兒戲,我將婚姻當係承諾","家好月圓係我同你一齊擁有,冇得一人一半"
28.第37集,甘老太病重入院,彌留一刻只係叫阿紅入病房,叫阿紅應承佢三樣嘢,唔係就爆大穫.當然阿紅應承佢先,唔夠半粒鐘,甘老太就去左啦.金句:"你係龍就飛上天,係蛇就捐落地"
29.第38集後段勁精彩,話說JO爸約阿紅出嚟談庭外和解事,原本想20%就算,後來荷媽趕到係大批記者前用相同一封阿紅寫比JO爸一封信去證實同細數殷紅呢隻徹頭徹尾狐狸精的心路歷程.仲說阿紅係狐仙堂拜過狐狸精添.荷媽仲說出一句"呢度係高陛酒樓,唔係高等法院,你亦唔係律師,你無權對住我Stop Stop Stop,我鍾意講咩嘢就咩嘢."."十幾年來人前人後,我從來未講過你點樣搶我老公,點樣做狐狸精,一句都冇講過.今日大庭廣眾,我要做一次八婆,各位記者你地日挨夜挨都係想攞D八卦新聞,ARM啦,我今日可以滿足廣大讀者.你隻殷紅,你係一隻徹頭徹尾狐狸精."點解女人要咁蠢做比人拋棄果個,點解唔去搶呀,比人話狐狸精又咩所謂,最緊要最後贏係自己.你地有冇邊位小姐要潔身自愛,要做狐狸精,咁今日就要把握機會啦,快D拜佢殷紅為師,等佢過番2招比你地.
30.第39集結局
「 家 好 月 圓 」 爭 產 案 開 審 , 一 班 餅 店 老 夥 計 倒 戈 相 向 , 在 庭 上 作 供 均 對 Jo 飽  不 利 , 紅 姨 律 師 追 問 Jo 飽 會 否 接 受 與 荷 媽 復 合 時 , 他 鼓 起 勇 氣 說 「 接 受 」 , 並 委 託 律 師 為 他 宣 讀 一 封 認 錯 的 公 開 信 , 最 後 Jo 飽 在 子 女 推 波 助 瀾 下 與 荷 媽  復 合 , 紅 姨 親 睹 這 一 幕 , 強 抑 怒 火 裝 大 方 上 前 恭 賀 。
紅 姨 召 開 記 者 會 , 安 排 嘉 美 大 爆 阿 圓  在 泰 國 撞 死 人 一 事 , 但 嘉 美 陣 前 變 節 , 當 眾 揭 發 紅 姨 是 殺 人 兇 手 , 指 紅 姨 因 發 現
  掌 握 有 助 Jo 飽 的 證 據 , 故 狠 心 殺 死
, 麗 梅 也 挺 身 而 出 頂 證 紅 姨 , 原 來 麗 梅 一 直 為 阿 卡  暗 中 搜 集 紅 姨 的 罪 證 。
素 秋  決 意 到 雲 南 義 診 , 管 家 仔  急 往 相 見 , 卻 目 擊 她 與 凌 至 信  一 起 出 發 , 管 家 仔 方 知 已 被 拋 棄 。 至 於 紅 姨 面 臨 被 控 謀 殺 , 管 家 仔 通 知 素 秋 , 她 大 受 打 擊 , 偕 至 信 返 港 , 假 意 支 持 紅 姨 博 取 信 任 , 紅 姨 遂 要 求 女 兒 作 假 口 供 , 素 秋 更 跟 至 信 舉 行 婚 禮 , 令 管 家 仔 傷 心 不 已 。 紅 姨 決 定 將 所 得 的 「 家 好 月 圓 」 八 成 股 份 中 的 七 成 轉 贈 素 秋 , 素 秋 通 知 管 家 仔 和 家 人 到 場 聽 消 息 , 原 來 素 秋 早 已 委 託 律 師 將 所 得 股 份 轉 贈 Jo 飽 和 荷 媽 , 令 紅 姨 目 瞪 口 呆 , 怒 摑 女 兒 。 但 紅 姨 也 難 逃 法 網 , 被 控 誤 殺 , 她 因 病 被 轉 送 羈 留 病 房 , Jo 飽 盡 棄 前 嫌 專 程 往 探 望 。 素 秋 和 至 信 原 來 只 是 假 結 婚 , 管 家 仔 跟 素 秋 再 續 前 緣 。
Jo 飽 生 日 當 天 , 年 子 勇  從 澳 洲 返 港 送 上 大 壽 包 , 甘 家 團 圓 之 際 , 阿 卡 向 阿 月  示 愛 , 沒 想 到 患 有 隱 性 心 臟 病 的 他 突 然 閉 上 眼 睛 , 幸 最 終 大 步 檻 過 , 更 跟 阿 月 結 婚 誕 下 兒 女 , 而 Jo 飽 的 眼 疾 也 痊 癒 , 真 正 家 好 月 圓 。
金句:"如果我唔認識殷紅呢個DEVIL WOMAN,我頭家本來係好開心架"....."東離西有幾遠,天離地有幾高","父母之命,媒妁之言"



沒有留言:

張貼留言