2013年9月3日 星期二

"李"示閣(25)-"李"我

我是一個不善於表達自己的人,好多朋友有時都唔知我諗什麼,除非是一些和我好熟的朋友.

我是一個怕受傷害的人,所以有時會築起圍牆,因為我曾經受傷害過.

我是一個諗嘢複雜的人,有些未發生的事都會去諗,諗起自己將來會係點,有時真係幾唔開心.

我是一個喜愛陽光的人,熱愛大自然,風雨不改.試想想當你閉著眼睛去感受陽光,那種橙色和溫暖感覺,一切不開心都盡忘記.

我是一個不善於辯駁的人,常常被人誤解.

我是一個重感情的人,有生命,死物都留有感情.我鍾意一樣嘢,我會對佢從一而終.

我是一個怕寂寞的人,睇演唱會都會買多張飛,搵人陪我去睇.

我是一個坦率真性情的人,在情感表達上很少會修飾.

我係一個喜歡男人的男人,真係好唔明同性戀唔係傷天害理,點解要來得偷偷摸摸,只是愛的對象不同了,是男人不是女人就是這樣簡單.其實作為同性戀者,最辛苦的就是怎樣向屋企人交待.

.................................................

我就是我,永遠都不能夠改變.

沒有留言:

張貼留言