2013年9月10日 星期二

專題篇 - 葉蒨文完全是你演唱會 (21/09)



自從1989年第一次演唱會, 我就看足葉蒨文全部演唱會. 2012年9月21-24日4場演唱會, 我會用非一般葉蒨文去形容.我睇第一場已經全部爆滿, 可以講座無虛席. 51歲葉蒨文非一般氣力好到又跑又跳又拉丁唱快歌又無喘氣,勁. 成個演唱會唱左頗多COOL CUT 歌, 呢D歌係滄海遺珠作品, 雖然係有時唱錯歌詞.淺醉一生,他,福氣,憑千個心, 一輩子溫柔....加埋年青合唱部分同趙增熹獨奏鋼琴部分, 非一般正.....中國式歌曲同跳舞部分簡直瀟灑自如. 拉丁舞部分喜出望外.久未露面杜德偉部分同林子祥林德信部分更是全場高潮....最非一般都係"葉蒨文 完全是你 演唱會主題曲-精挑細選係冇唱架.以下是21/09RUNDOWN:
完全是你
人生其實很簡單
焚心以火
黎明不要來
紅塵
你是不是我最疼愛的人
瀟灑走一回
曾經心痛
甜言蜜語
願死也為情
童年
談情說愛
春風秋雨
迷惑
珍重
淺醉一生
祝福
一輩子溫柔
Cha Cha Cha
海旁獨唱
la isla bonita
我要

女人的弱點
別人的情歌
憑千個心
傷逝
完全是你
秋去秋來
零時十分
分分鐘需要你
我愛你
情人知已
讓我歡喜讓我憂
福氣
完全是你
I will always love you
命運我操縱
心裡的陽光
你要記住
英文歌
信自己
DANCING QUEEN



沒有留言:

張貼留言